2014. augusztus 17., vasárnap

Hetedik Díjam

Akik ismernek, tudják, hogy a 13-as mellett a másik szerencseszámom a 7, így ez a díj most éppen jól jött a sorszám szempontjából. Amúgy, a Hetedik egy jó film is, nézzétek meg, bár kissé brutális, gyenge idegzetűeknek nem ajánlom.
Nagyon sajnálom, hogy nem jött rész a szokott időben, de az a helyzet, hogy az utóbbi időben a sport miatt ínyhüvelygyulladásom volt, amit bár nem gipszeltek, de nagyon fájt. A régi, megszokott billentyűzetemen tudok gépelni vele, mert az lapos, de így, hogy mindig máshol kell írnom... Kissé nehéz, és hamar elfáradok, mert még nem gyógyult be teljesen. Aztán ott van a chatben elmondott indokom, ami szintén fennáll....
A tizennegyedik részt holnapra ígértem, de lehet, hogy már ma este fent lesz, utána pedig egy hosszú, és nagyon-nagyon fontos rész következik, lehetőleg minél hamarabb. :) Nem spoilerezek, de remélem tetszeni fog majd!

  1. Tegnap megnéztem a moziban a Lucy című filmet, és iszonyatosan tetszett, még mindig a hatása alatt vagyok a cselekménynek, és a kérdésnek, amit felvet a film. Mellesleg Morgan Freeman ismét nagyot alakított, mint a Hetedikben, amit amúgy ugye feljebb már említettem. 
  2. Imádom a Tony Scott filmeket. Mindenem, amit ez a pasas rendezett, főleg a Top Gun és a Gyilkos számok. Egyszer még cikket is írtam róla, a TG-tpedig több mint 13-szor láttam. 
  3. Most éppen a Jane Eyre-t olvasom, hamarosan végzek vele, és kedden megyek Az alibiért az Alexandrába. Amúgy most van egy csomó kiolvasandó könyvem, de félek, hogy ez egy idő múlva már nem lesz a boltokban, úgyhogy elmegyek érte. 
  4. Kedden, amikor a könyvért megyek, beszerzem az összes suliba kellő dolgot. Oké, a felük már megvan, de még tollak, ceruzák, vonalzók stb. kellenek. 
  5. Szörnyen imádom a mozifilmeket. Imádok moziba menni, nekem minden film életreszóló élmény a CinemaCityben. Arra a kilencven-száz percre elveszek, és csak a film érdekel. Ebben a tekintetben rettenetesen hasonlítok Danira.
  6. Jövőre kollégista leszek, amit már nagyon-nagyon várok. 
  7. Szeretek filozófiai kérdéseken elgondolkozni, magammal vitatkozni. Nekem az a kikapcsolódás. 
  8. Éppen ezért szeretem azokat az alkotásokat, amelyek ilyen kérdéseket vetnek fel.
  9. Alapvetően csak azért várom a sulit, mert így legalább hamar véget ér majd, és minél hamarabb magam mögött hagyhatom ezt az istenverte iskolát. Már alig várom a ballagást, meg a jövő évet!
  10. Akármennyire is furcsa lehet ezt tőlem hallani, életem első publikált írása egy fanfic volt. Bár előtte nem írtam ff-t, utána pedig helyi lapban jelent meg ajánlóm, ilyesmi, de igen, egy ff-fel kezdtem a publikálást. De nem 1D volt, vagy ilyesmi, hanem egy Castle ff, sőt ilyeneket még mindig olvasok.
  11. Korábban én is írtam a Hogyvolt.hu-ra, de ezzel felhagytam. Pedig szerettem, csak más dolgok közbeszóltak ... :/
Kérdések.... Áhh, kérdések. :D
  1. Mi a legfontosabb az életedben? - Azt hiszem, egy egoista válasszal fogok előállni: én magam. Nekem a legfontosabb, hogy önmagam legyek, hogy nevessek, hogy boldog legyek. A többi ezek után már jön magától. Mert ha megtartom önmagam, akkor olyan leszek, amilyen vagyok: segítőkész, realista, logikus, intelligens, kreatív, barátságos és őszinte. Ez szerintem másoknak is jó, úgyhogy. És ezt kérlek, ne vegyétek egoizmusnak. 
  2. Mióta blogolsz? - Három éve. Írni régebbóta írok, a publikálásnak viszonylag későn kezdtem neki. Bár nem gondolom, hogy a blogolás az érdekes, hanem az, hogy mióta ír valaki. Blogolni ugyanis a legtöbben későbben kezdenek, mint írni, és szerintem ez a helyes. A többi blog összecsapott és lehetetlen lesz.
  3. Milyen stílust képviselsz? - Rocker-emó keverék lennék. Aki olvassa a blogjaim, ismerhet. 
  4. Szeretsz a figyelem középpontjában lenni? - Kövezzetek meg, de igen. Mármint, szeretem, ha végighallgatják a mondandóm, ha reagálnak rá. Ez valószínűleg azzal függ össze, hogy kilenc évig egyke voltam, elvált szülők gyermeke, valamint tehetséges sportoló, így sokan figyeltek rám. rajzban is nagyon jó voltam, voltak művészeti kiállításaim, ilyesmik... Ekkor mindig figyeltek rám. Azonban vannak olyan társaságok, amiknek nem akarok a középpontjában lenni. Sokak beszélgetését, csipkelődését szeretem messziről figyelni, hallgatni, mert olyan jópofák egyesek, hogy nem kell at nekem azzal elrontanom, hogy belebeszélek. 
  5. Tudsz rajzolni? - Igen, ráadásul egész jól.
  6. Ünnepled a Valentin-napot / Halloweent? - A Halloweent sosem ünnepeltem, csak néha tököt faragtam, mécsest gyújtottam, ilyesmi. Valentinkor általában azt mondogatom, hogy "Nem vagyok Bálint,minek köszöntsenek?", de ebben az évben rossz volt, mert az osztályunkból két csajnak is van barátja, ők pedig nem tudtak leakadni a témáról. Ebben az évben nagy valószínűséggel nekem is lesz kivel ünnepelnem (Márk*.*), de eddig erősen a boldog szinglik táborát erősítettem a szerelmesek napján. És ettem. Sok csokit. Egyhuzamban. 
  7. Melyik a kedvenc állatfajtád? - Öhm... Szeretem az osztálytársaim! (hazugság, Alice ne hazudj, neeeeee!)
  8. Neked van állatod? - A nevelőapám, csak sajnos őt nem lehet sétáltatni. (Volt kutyám, de tavaly novemberben meghalt... Édes egy törpeuszkár volt, a neve pedig Zsizsi.)
  9. Milyen könyveket olvasol? - Krimiket, illetve néha YA-könyveket. Mostanában a pszicho-thrillerekre is rákaptam, de az orvosi-krimi-thriller rajongásom sem újkeletű.
  10. Valamilyen együttes/sorozat rajongója vagy? Ha igen, melyiké? - Én igényes néző, olvasó vagyok, így lehet, hogy meglepő lesz: hatalmas Castle, RizzoliandIsles, Covert affairs, Shark, Criminal Minds és Numb3rs rajongó vagyok. Együttesben imádom a Hooligans-t, ha errefelé vannak, megyek is a koncertjükre. Odavagyok még a Tankcsapdáért és a Top Gun soundtarckáért. <3
  11. Mikor és hogyan jött a blogod ötlete? - Hát, ezé? Egyszer már leírtam a 13 tényes bejegyzésben, de akkor most rövidebben: akartam egy sportolókról szóló, körülbelül boldog történetet írni, és mivel több sportágat is versenyszerűen űztem, választhattam: a talajtorna, nem, az azért nem olyan, a röpiről csak rossz emlékeim voltak, így a kosár mellett tettem le a voksom, ami amúgy a kedvenc sportom. Amúgy, azok a olvasók, akikkel beszélgetek a facebookon, tudhatják, hogy mi a sztoriban az igaz, és mi az abszolút fikció. 

2 megjegyzés:

  1. Éppen ennyire rosszban vagy a nevelőapáddal? Zsizsit pedig sajnálom!

    VálaszTörlés
  2. Igen, utáljuk egymást. De azért valahogy megvagyunk egymás mellett, és az a lényeg. Egy év múlva meg úgyis megyek koleszba. :)

    VálaszTörlés