2014. május 6., kedd

Nyitni készülök

Akik úgy amúgy követni szoktak, azok tudják, hogy nem áll közel hozzám a romantika műfaja, csak inkább mint olvasás, nem írás szintjén. De most úgy döntöttem, megosztom veletek ezt a történetet, amit eltökélt célom végigvinni. Maga a sztori nagyon én vagyok, úgyhogy közel is áll hozzám. Többen biztattak, hogy merjek belevágni ebbe a műfajba, így úgy döntöttem, hogy akkor hajrá, végre írok valamit, amiben egy embert sem ölnek meg. 
Több blogon is tevékenykedek mostanában, a legismertebb - harminc feliratkozóval rendelkező - a Firkász, ahol többször írok a mindennapjaimról, de inkább cikkeket és mostanában újdonságban számító interjúkat találhattok a kihívás kapcsán, amit Kingával együtt csinálok. Az oldal lassan másfél éve működik, azóta sokszínű blogmagazinná nőtte ki magát. Erre az oldalamra vagyok a legbüszkébb mind közül. A fejléc ezen az oldalon Bella Rose műve, már jó ideje, mindig ő csinálja, én pedig nagyon szeretem a munkáit. A cikkek ide olyan kétnaponta kerülnek ki - átlagban - élménybeszámolókkal tarkítva, néha-néha pedig mások cikkjeit osztom meg, ha érdekesnek találom. 
Egy másik blogon a Know the water's sweet but blood is thicker? most éppen szünetel, de maga a történet rettentő közel áll hozzám, mivel a főszereplő karaktere elég mély, és nagyon át is érzem a helyzetét. Nemrég elkezdtem átdolgozni, ezzel mostanában elvagyok. Az egész egy olyan világba repít, ha csak nekikezdek, ahol ez a nő él, pedig nincs az messze, mert Törpényi Kitti története itt játszódik, testközelben, csak körbe kell nézni. Vele sok mindent szeretnék bemutatni, elfogadtatni, azonban a történet alapkonvekciója azonban mégsem ez: az, hogy nézzünk magunkba, beljebb. 
A harmadik történetes blogon a The real dr. House nevet viseli, utalásként amarra a sorozatra, ahol a flegma doki gyógyítja ki az embereket mindenféle nyavalyából. Ez az egyetlen blogom, amely tartalmaz szerelmi szálat, bár a Bloodban is van, csak nem a szerelmi, hanem a lelki oldala hangsúlyos. Az egész egy egyetemista orvostanhallgató, medikus lányról szól, aki akarva-akaratlan keveredik egy óriási nyomozásba, mint műtősnővér. A történet azért fontos nekem, mert Montrealban, a kedvenc városomban játszódik.
A másik, szünetelő blogom a Kisvárosi gyilkosságok, ahova hamarosan visszatérek, és újraindul az egész. Szintén Magyarországon játszódik, a középpontjában egy flegma rendőrnővel, és egy érzelmileg hülye patológussal, akik, amilyen meglepő, nyomoznak, egy rendőrnő halálesete után. A hülye, flegma főhős itt is befigyel, mint a legtöbb történetemnél, kivéve a House-nál, mert ott a csaj nem fogyatékos.
Társszerkesztő vagyok a Be Unique! blogon - illetve, itt az egyik alapító - ahol az egyedi történeteket karoljuk fel, illetve a Kertész Kinga Kritikákon, ahol megmondjuk az igazat, emellett kérésre HTML kódokat írok - magamnak, másoknak.
De elég is a más történeteimből:
Pattogjon a labda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése