2014. július 28., hétfő

Harmadik Díjam

Öhm... Kaptam ismét három egy díjat, amit nagyon köszönök Kathy F.-nek. Kathy-tól amúgy már kaptam egy nagyon kedves kritikát is, de így is meglepett, hogy engem jelölt meg. Kezdem úgy érezni, hogy vannak, akik szeretik a blogot, hiszen csak úgy a semmiből bukkannak fel olvasók: nemrég valaki az én blogomat kommentelte egy facebook-kiíráshoz, és azt mondta, szereti, míg más megtalált privátban, és linket kért hozzá, mert eltűnt a lementett dolgot közül. Bár még félúton sem járunk a történetben, meg kell, hogy köszönjem Nektek, hogy szeretitek a történetet! A tizenkettedik fejezet kedd este érkezik, kivételesen nem szerdán. 

Amúgy ezt a tizenegy dolog rólam dolgot nehéz kitölteni, mert most egyszerre három díjat kaptam, így próbálom sztornózni, hogy mit, hogy, mit hova. Remélem azért még mindig érdekes vagyok Nektek. A díjat nem küldöm tovább, nincs olyan blog, amelyet most díjaznom kéne, aki van, az meg már kapott tőlem. Legszívesebben Kingának adnám, de ő kap eleget nélkülem is, és utálja a díjakat. Úgyhogy, ez megmarad nekem. 

11 dolog rólam:

#1 - Tegnap ráejtettem egy zsámolyt a mamáéknál a nagy lábujjamra, ennek következtében belilult, és be is dagadt, de szerencsére nem tört el. Fájni azonban fáj.
#2 - Tegnap nagyon sokat gyalogoltam, mert Pesten voltam repülőtér-látogatáson (*.* <3), és ugye a repülőtér nagy. A bokám meg nehezen bírja, mert edzőtáborban egy hétig a homokban rohangáltam, az kikezdte, és még nem gyógyult be, így most nagyon fáj. 
#3 - Hamarosan begyógyulnak a sebek a lábszáramon, a térdemen, és a sarkamon. 
#4 - Igen, én mindig összetöröm magam, edzőtábor nem marad anélkül, hogy Alice ne sántikáljon a végére. 
#5 - Tegnap Budapesten voltam, ugyanis szülinapomra repülőtér-látogatást kaptam. csodás volt, iszonyat jó, láttam két emeletes B747-400-ast is! :)
#6 - Kissé tanácstalan vagyok egy bizonyos helyzetben, és nem szeretnék megbántani senkit, úgyhogy fogalmam sincs, mit tegyek. 
#7 - Nagyon mozgalmas a nyaram.
#8 - Idegesít, ha nem ismerek valamit, amit a többiek igen. Például: sorozat, zene, könyv, film... Így mindig próbálok képben lenni az új dolgokkal, de néha nincs kedvem ahhoz, hogy a legújabb, ízlésemnek nem megfelelő zenéket hallgassak a Cheap Trick helyett. 
#9 - Nagyon sokszor láttam a Top Gun-t, tizenháromig számoltam, utána már nem. Szerintem ma délután is megnézem. 
#10 - Nagyon szeretek Ki nevet a végén?-ezni, apuval szinte minden este dupla partit játszunk, ami azt jelenti, hogy ő van a pirossal meg a sárgával, én meg a kék-zölddel (ez egy utalás a testi épségemre). Általában meg is verem. :D
#11 - Szeretem a meglepetéseket. Furcsa, mert mindenki utálja, ha ilyen dolgokat nem tudhat előre, de én imádom, ha valaki meglep. Rendszerint nem is kérdezősködöm.

11 válaszom:

- Mikor kezdted a blogod?
A legelsőt 2012. decemberében, az ALL-t pedig áprilisban. Közte folyamatosan vannak blogjaim. A legutolsó kezdett blogom még nem publikus, de ha az lesz, akkor értesítem, akit érdekel, meg szerintem ide is kirakom. 

- Mi vitt rá arra, hogy elkezdj írni?
Hú, ez egy hosszú történet. Már nagyon kicsi koromban találtam ki magamnak meséket, de nem írtam le őket. Egyszer egy osztálytársam felállt még másodikban egy óránkon, hogy szeretné felolvasni a meséjét. Akkor jutott eszembe, hogy tudnék ennél jobbat is, kicsit irigy voltam, bevallom, utánoztam egy pöppet, de igazam volt, tudtam jobbat írni. Amúgy ma ő is blogger.

- Mi/ Ki alapján alkottad meg a szereplőidet?
Attól függ, melyikről beszélünk. Nova (The real dr. House) Kathy Reichs könyvsorozatának ihletése volt, Xen (Kisvárosi gyilkosságok) az unokatesóm, egy osztálytársam (nem, nem legjobb barátnő) és a saját magam összegyúrása. Kitti (Blood) egy kicsit én, a többi fikció, és akkor a mellékszereplőkről még nem is beszéltünk. 

- Hogyan vélekedsz a munkáidról?
Publikálás előtt igyekszem őket nagyon átnézni, foglalkozni velük, így általánosságban meg vagyok velük elégedve. Bár, van amit elkezdtem átdolgozni, bővíteni, például a Blood vagy a The real. dr. House. 

- Mivel foglalkozol még szívesen az íráson kívül?
Olvasok, kosárlabdázom. A délutánjaim jórészt tanulással telnek, néha nyáron is tanulok, augusztusban szoktam ismételni, illetve most már egy éve folyamatosan minden kedden nyelvtanfolyamra járok, az angolt tanulom tovább. Idegen nyelven is szoktam olvasni, aztán a barátaimmal vagyok, Nettivel általában visítva beszélünk ki egyes embereket (<3), meg ilyesmi. Szóval, amellett, hogy komolyabb vagyok, azért mégiscsak tizenéves. :D

- Van olyan dolog, amire különösen büszke vagy?
A sporteredményeim, az apukám, az iskolai eredményeim, és a Firkász blog. Az olyan szinten a szívemhez nőtt, hogy kifejezni nem tudom. 

- Hány éves vagy?
Két nap múlva 14 *.* 

- Szeretnél komolyabban foglalkozni az írással a későbbiekben?
Igen, szeretnék.

-Mi a kedvenc színed?
Bordó, sötétkék, fekete, bíbor.

- Van-e olyan dolog/személy ami/aki miatt mindenen túl rajongsz?
Dolognak a repülőgépek. Imádom őket, pilóta akarok lenni. Néha csak úgy fekszem a fűben, a kövön és az eget figyelem. Szerencsére van pilóta ismerős. :D Személy? Márk *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése