2014. július 28., hétfő

Ötödik Díjam

Hú, végeztem! Egy ideig végeztem a díjaimmal. :D Ehhez már nincs túl sok hozzáfűznivalóm, csak annyi, hogy szintén nem adom tovább. Ja igen, és köszönöm szépen Dreamy Moon-nak! :)

11 dolog rólam:

#1 - A kedvenc repülőm a B737 és az A380.
#2 - Nem tudom a magyar abc-t, csak az angolt. Jó, ha megerőltetném magam, el tudnám mondani, de ha gyorsan elkezdem, egy idő után átváltok az angolra. 
#3 - Drámatagozatos vagyok. 
#4 - A kémia, az irodalom, a töri és a matek a kedvenc tantárgyam. 
#5 - Szeretem a Disney-meséket.
#6 - Van két öcsém.
#7 - Nevelőapával élek.
#8 - November 14-én van a névnapom, de február 23-án tartom. 
#9 - Imádom a "Z" betűs neveket.
#10 - Nem szeretem az osztályom, semmi kedvem visszamenni hozzájuk szeptemberben, csak az boldogít, hogy ez az utolsó évem velük.
#11 - Csak az ofőimet fogom sajnálni, őket nagyon szerettem. Meg a kémiatanárom. meg a töri és a matektanárom. 

11 válaszom:

- Ki inspirált téged, hogy írni kezdj?
A harmadik díjamban a második kérdés pont erre válaszolt. 

- Melyik a kedvenc PC játékod?
Nem PC-zem.

- Szeretsz olvasni? Blog vagy könyv inkább? Miért?
Igen, nagyon szeretek, könyvgyűjtő vagyok. Inkább könyvet olvasok, mert ott nem botolhatok olyan írásokba, amelyek a minőségükkel teljesen kiborítanak. Jó, kivéve az Egy ikerpár titkos naplóját. Meg mert imádom őket a kezemben fogni.

- Kedvenc TV csatornád?
Mostanában nem sok tévét nézek, a sorozataim is gépen, de RTL, Viasat, Cool. 

- Hol jártál eddig külföldön? Hova szeretnél eljutni?
Horvátország, Olaszország, Ausztria, Tunézia. Angliába, Csehországba, Norvégiába, Svédországba, Ausztráliába, Franciaországba, Kanadába és az USA-ba szeretnék eljutni. De igazából utazó típus vagyok, akárhova elmennék, mindent látni szeretnék!

- Mi a kedvenc színed?
Türkiz, bordó, bíbor, fekete, sötétkék.

- Szereted a mekis kaját?
Szeretem.

- Inkább mosolyogsz, vagy hamar depis leszel?
Kívül állandóan mosolygok, csak néha látszom szomorúnak, de belül más a helyzet...

- Haragtartó vagy?
Attól függ, kiről van szó.

- Illik rád a forrófejű tulajdonság?
Nem mindig. 

- Allergiás vagy?
Parlagfűre, darázsra és háziporra. Mindig aktuális -.-".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése