2014. július 28., hétfő

Negyedik Díjam

Hú, újabb díj. :D Ezúttal Blood Redy-től kaptam, nagyon köszönöm neki. Jó nehéz lesz újra összeszednem magamról dolgokat, de egye-fene kezdjünk neki. Hirtelen sok elismerés szakadt a nyakamba, de félre ne értsetek, nagyon örülök mindnek. :) 

Akkor kezdjük is. Már csak egy díj van hátra, de jó! Ismét nem jelölök meg embereket, nincs, akit olvasnék, és már ne adtam volna neki. 

11 dolog rólam:

#1 - Samsung Galaxy Ace III telefonom van. 
#2 - Idén még nem voltam nyaralni.
#3 - Szeretem a brokkolikrémlevest.
#4 - A kedvenc kajám a rántott gomba.
#5 - Hosszú szőkés hajam van. Bárcsak sötétebb lenne *sóhaj*!
#6 - Nagyon szeretem nézni az esőt és a villámlást, olyan szép!
#7 - Viszont irtózatosan fázós vagyok.
#8 - Egész télen bakancsban jártam, imádom a bakancsokat. 
#9 - Nyolcadikos leszek.
#10 - Tavaly majdnem megbuktam technikából. Egyetlen jegyem volt az évben, egy egyes, csak azért nem húztak meg, mert kitűnőt nem buktathatnak készségtárgyból. Szerencsére az a tanár már nem tanít technikát. 
#11 - Szinte mindig a fekete nadrágom hordom. Kivéve, ha meleg van, akkor értelemszerűen rövidet, vagy szoknyát. 

11 válaszom:

– Tudod ki az a Rick Riordan?
Nem, nem tudom.

– Ha elvihetnél két könyvet egy lakatlan szigetre melyikek lennének azok?
Hm... A könyveket ott kell hagynom, vagy nekem is ott kell lennem? Az első esetben az Egy ikerpár titkos naplóját vinném, bár azt nagyon szívesen hagyom ott akárhol. A másik esetben valami túlélési kézikönyvet vinnék, mást nem, mert nem tudnék választani. 

– Tudod-e, hogy mi az, hogy anime? Ha igen melyik a kedvenced?
Tudom mi az, de csak régen néztem, és csak a történetre emlékszem, a címre nem.

– Milyen a számodra romantikus randi?
Nekem egy adott sráccal - Márk *.* - akármilyen randi romantikus. Nem kell naplemente, mert az csak képben romantikus. Magadban úgysem dolgozod fel, nem arra koncentrálsz. 

– Ha felajánlanának neked egy visszautasíthatatlan lehetőséget (rád bízom, hogy mit… amire nagyon vágyakozol), akkor is elfogadnád, ha emiatt két évre Amerikába kéne menned, hátrahagyva a családodat, a barátaidat és szinte az összes ismerősödet?
Simán elmennék. Nem sokan vannak, akik kedvéért itthon maradnék, többen, akik miatt mennék. Oké, érzéketlen lehet, de iszonyatosan imádom a lehetőségeket, az utazásokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése