2014. július 20., vasárnap

Második Díjam

Megkaptam a blog második díját, Calissa-tól, nagyon szépen köszönöm! Ez egy újabb ok arra, hogy előkerítsek magamról újabb tizenegy dolgot, amit talán még szívesen is olvastok. Közben azért elmondom, hogy nem gondoltam volna, hogy lesznek olvasóim, így tényleg nagyon meglepett, hogy másodszorra is kaptam egy díjat. Na, kezdjük!
  1. Nagyon szívok amiatt, hogy fiús vagyok. Kiskoromban fiúk között nőttem fel, sokat voltam velük, és egy idő után rám mindenki elkezdett haverként tekinteni: nem volt akadály velem ökörködni, még ha barátnőjük is volt/van. Ma is pl. Ádival löködtük egymást, és azért a sok hülye, disznó beszólásunkért a barátnője simán féltékeny lehetett volna, ha ott lett volna. És vannak srácok, akikkel bírom, ha így néznek rám, mármint, haverként, de nagyon félek, hogy az a srác, aki nekem tetszik, ő is haverként tekint rám, bár volt pár olyan megjegyzése, hogy lehet, hogy életemben először végre valaki lányként megnézett... Pedig öltözködésre például csak kicsit vagyok fiús, a rózsaszínt és a szoknyákat kerülöm. 
  2. A Balaton-parton élek, ahol nyáron minden tele van turistával, télen azonban egy lélek sincs. Most egész jó: meleg a víz, szünet van, a faluban akár vizes pólóban (a fürdőruha miatt) is sétálhatok, nem néznek hülyének. Amúgy négy éve élek itt, azóta kezdem megszokni ezt a fajta, "lazaságot", de papucsban pl. még most sem vagyok képes az utcán menni fürdőruhában. 
  3. Most olvasom a Wall Street farkasát, szerintem jó könyv.
  4. Most van nálunk a Borfesztivál, és ma például Ocho Macho koncert lesz. Megyünk Rékával.
  5. Írtam egy hosszú listát azokról a könyvekről, amelyek közül anuyék választhatnak, hogy mit vesznek szülinapomra. Amit megvettek, kihúzzák, és továbbadják a családban, hogy senki se vegye ugyanazt, és mindenképpen eltalálják, hogy mit akarok. 
  6. Ha már itt tartunk: tíz nap múlva lesz a szülinapom.
  7. Lehet, hogy hamarosan nyitok egy új blogot, amiben szintén lesz romantika, a főszál azonban a népszerűségen lesz, a főszereplő pedig egy egészen különleges karakter. A cím pedig: International...
  8. Tegnap Zalakaroson voltam röpimeccsen, Fruzsival tizedikek lettünk. 
  9. Hiányzik Viki... *.* alias Tori Andrew.
  10. Van két repülős matricafüzetem is. <3
  11. Sokan nem szeretik a nevüket, én azonban imádom, mind a kereszt, mind a vezeték, mind a becenevem. Szerencsés vagyok, hogy klassz nevem lehet. Nem egó, tényleg így gondolom, ráadásul emiatt a szüleimre vagyok büszke. 
1. Van tesód? 
Igen, két öcsém is van, az egyikük három, a másikuk öt éves. Amúgy van két unokabátyám, és egy unokanővérem, akik a családom, kiskoromban nagyon sok időt töltöttem velük, és hozzájuk nőttem. Azt hiszem, nekik az a húguk vagyok. 

2. Volt valaha halálfélelmed egy bizonyos szituációban?
Volt.

3. Kedvenc színész/színésznő?
Stana Katic, Emily Deschanel, Navi Rawat, AJ Cook, Nathan Fillion, David Krumholtz, Rob Morrow és természetesen David Boreanaz <3.

4. Mi azaz egy vagy két szó amivel jellemezni tudnád magad?
Repülőfan, nyolcvanas-évek-fan, művészlélek, reader... Lehet választani. :D

5. Kedvenc könyv?
Nem nagyon van, mert mindegyiket imádom, de ha választani kell, akkor az örök fav Csont és vér <3.

6. Kávé vagy tea?
Teából csak nagyon kevés teát szeretek, anyuék megutáltatták velem, így kávé, mert annak isteni az illata.... <3

7. Mit szeretsz magadban?
Azt, hogy olyan vagyok amilyen. A külsőmön kívül mindent. Megtanultam szeretni a saját jellememet, persze néha elbizonytalanodom, de amúgy megvagyok magammal.

8. Melyik az a város ahova mindenképp elszeretnél jutni?
Milyen kérdés ez? Montreal! <3

9. Ha lenne egymilliód mit vennél belőle?
Könyveket, repülőmakettet, és elmennék Montrealba. 

10. Milyen zenét hallgatsz?
Pop-rock, rock, alter, és könnyűzene. 

11. Kedvenc autómárka?
Renault.

Az a helyzet, hogy nem küldöm tovább a díjat. A Firkászra nemrég kaptam egyet, és ott mindenkit megjelöltem, akit meg szeretnék, többen nincsenek. Ha lesz, aki kiérdemli, annak úgyis fogok szólni, és megkapja a kérdéseket. Szerdán új rész, addig is legyen szép napotok! :)

4 megjegyzés:

  1. Gratu! Megérdemelted! Előre is boldog szülinapot, mert 9 nap múlva nem leszek nett közelben (nyaralás na). Úgyhogy Boldog boldog és nagyon boldog szülinapot! Ezen kivül pedig éljenek a fiús lányok! Pacsit ide! Puszyyy :* <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a gratulációt! :)
    Én is szeretek fiús lány lenni, csak, ugye a hátrányai...
    Köszönöm, annyit elmondok, hogy a szülinapom pont szerda, és pont aznap lesz rész. :D Ha minden jól megy, egy meglepő rész lesz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, megvannak a maga hátrányai.... De még azért sem változnék, hogy ezek elmaradjanak.... Alig várom, hogy olvassam azt a rész! Tehát alig várom a hétfőt! Előny, hogy a 12.részre csak 1 és fél napot kell várjak :D

      Törlés
    2. Hát, az biztos, hogy a holnapi tizenegyedik és a következő is meglepő lesz, bár a kettőt szinte egyben kell érteni. A tizenkettedik különös lesz, egyfajta kiszólalás a történetből, egy vallomás. Másrészt a tizenegyedik nagyon közel áll a szívemhez, olyan esemény történik benne, amely velem is megvolt... Sőt, szóról szóra igaz egy része.
      Igen, én sem adnám fel ezt az énemet :P

      Törlés