2014. július 30., szerda

Hatodik Díjam

Huhh, tegnap boldog voltam, hogy végeztem a díjakkal, erre kaptam egyet ez az én formám. És! Ma van a szülinapom. :D Ezt nem azért írtam le, hogy kommentben mindenki felköszöntsön, csak úgy, tényként. :D Amúgy meg akkor töltsünk ki egy újabb díjat. Ezt Szivecske Tami-ól kaptam, nagyon köszönöm! :)

11 dolog rólam:

#1 - Epres túrótortám van.
#2 - Az első kézzelfogható ajándékom Rékától kaptam, Daniel Keyes Az ötödik Sally című könyvét, amely egy skizofrén nőről szól Blood alapanyag*.*
#3 - Hamarosan kész az új blogom designja. :D
#4 - A címe: International - Amerikai Álom
#5 - És igen, itt is "Z" betűs lesz a főszereplőnő neve. :D
#6 - Nem szeretem a fantasyt.
#7 - Sem a szappanoperákat. 
#8 - Pénteken megyek tokot venni a telefonomra.
#9 - Van csokim *.*
#10 - Reggel elvittem az öcsém a játszótérre, és végig ordított, úgy kellett hazacipelnem -.-" .
#11 - Csíkos az ágyneműhuzatom. Hogy ez hogy jön most ide?

11 válaszom:

- Mit csinálsz most?
Itthon ülve töltöm ki ezt a díjat. Előtte Subway Surf-eztem, utána pedig olvasni és ebédelni fogok.

- Min gondolkodsz jelenleg?
Azon, hogy mi legyen a válasz erre a kérdésre. 

-Hány kép van a szobádba?
Te jó isten, számoljam meg? A fal tele van mindenfélével, az egyik oldalon nem is látszik a tapéta. 

-Tudsz így: 5rn5?
Hát, ha érteném, mi ez... Azt tudom, hogy azt, hogy numbers, úgy szoktam írni, hogy numb3rs. :D

-Szereted a Num Lock-ot?
ÉN A CAPSLOCKOT SZERETEM *.* ÖSSZE FOGUNK HÁZASODNI.

-Ha nem, akkor miért nem?
MERT ÉN A CAPSLOCKBA VAGYOK SZERELMES. 

-Szoktad olvasni a blogomat?
Nem. 

-Mivel mosogatsz?
Szivaccsal. Pedig a Jar-ral jobban járnék.

-Mi lennél következő életedben?
Yakuza harcos. Ha mégsem akkor strici.

-Hány plüss állatod van?
Nem látom tőlük a képernyőt.

-Eredetiek voltak a kérdéseim?
Hát, ilyenekkel még nem találkoztam, de inkább fárasztóak, mint eredetiek. :D

5 megjegyzés:

  1. Az öcséd fárasztott le ennyire? :D Boldog szülinapot itt is!!!! (nem érdekel, hogy nem azért írtad, hogy mindenki felköszöntsön :P )

    VálaszTörlés
  2. BÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓDOG SZÜLCSINAPCSIT XD (igen, ezt tényleg így írtam, örülllllyyyyyyyééééé)

    VálaszTörlés